lördag 16 maj 2009

I´m home!!!

Det var faktiskt inte så farligt som det lät. Det var lite synd att det blåste så mycket och att det knappt fanns en människa på campingen. Men i övrigt så var det helt okej att vara där! Man sov iof lite dåligt men herregud, sova kan man ju göra sen! :-) Jag ville inte ens åka hem idag bara för att solen sken och det blåste knappt nånting, men My hade jättetråkigt eftersom att hon inte hade några kompisar där. Så vi åkte hem vid lunch.

Resten av lördagen har jag hållt på och donat i rabatten,har plockat bort allt som funnits i rabatten.
Nu vet jag iaf hur jag ska göra med alla olika rabatter som finns här. Så det är ett steg framåt iaf.
Ska fortsätta imorgon igen med att rensa.

Nu ska jag gå ut och gå!

*****************************************************************************

Inga kommentarer: