onsdag 13 maj 2009

so sad...

Today is the day... Nej kanske inte, men jag har iaf städat på övervåningen och vädrat sängkläderna samt bytt.Har även tvättat massor idag! Sen har jag suttit hos grannen och druckit kaffe och snackat lite grann. Så lite nytta har jag gjort. :-)

var även nere på affären och hämtade mina paket från Ellos/Catalog som jag hade beställt. Sen åkte jag förbi återvinningsstationen och lämnade av lite grejer.

Nu ikväll var det Grey´s, och det var lite sorgligt like always. Men det är bra! Synd bara att det ska ta fort så slut.

Imorgon om det är någorlunda väder så ska jag hålla på ute i trädgården. Men jag vet inte om vädergudarna vill det jag vill, så vi får väl se.
Johnny ska på jobbinterjuv också, och jag har medarbetarsamtal på eftermiddagen. Det ska bli intressant. Jag har aldrig varit på ett sånt förut.

That´s it for today!

1 kommentar:

grannen sa...

ja, de är trevligt med sällskap =)