söndag 17 maj 2009

Man är ju halvstolt!!

Yes, man är ju faktiskt lite stolt nu över att man är halvnorsk! Dom tog ju hem ESC!! Ingen har fått så mycket poäng som dom fick!! Ahh vad säger ni nu då? Go Norge!!!!


Förresten!! Häromkvällen så såg jag något underligt på himlen, Det såg först ut som en stjärna men den lös verkligen jättestarkt. Sen såg jag att den åkte där uppe, så trodde jag att det var ett flygplan. Men dom brukar ju alltid ha lampor som blinkar på vingarna och sen har dom väl inte SÅ starka helljus eller har dom? Hur som helst, den här grejen åkte jättefort på himlen och ett tu tre så försvann den i tomma intet. Bara sådär... Jag tänkte först att det kanske var ett stjärnfall men jag har aldrig varit med om att ett stjärnfall åker så rakt på himlen som den här mystiska grejen gjorde. Sen börja jag tänka på att det kanske var ett UFO. Men jag vet inte om dom finns....

Så den stora frågan är vad var det jag såg??

1 kommentar:

Karin sa...

de var nog en satellit du såg :) dom lyser starkt och försvinner som ett "stjärnfall"
hoppas allt är fint. kram