söndag 24 maj 2009

Krasslig

Jag har gått och blivit lite småförskyld. Drygt som fan när det inte bryter ut, men dom som är kloka säger att man har bra immunförsvar när man går omkring och är lite småkrasslig. Så man får väl lita på vad dom säger då!

Hela helgen har jag jobbat, jag har en natt kvar nu. sen är jag ledig fram tills på onsdag. Det ska bli riktigt nice!

Idag var vi på kalas hemma hos Fam Larsson. Alice blir 17 år idag (Grattis igen) där bjöds det på tårtor och kakor!

Nu är det inte långt kvar tills jag börjar jobba, så detta får avsluta min dag!

2 kommentarer:

grannen sa...

jag e oxå krasslig, vi skulle aldrig ha hånglat ;0)

MrsMoosie sa...

*ler från öra till öra* "Gått och blivit" Såna duster vi hade tack vare just den meningen!;) Kram på dig, hoppas att du tillfrisknar snart, förkylning är mög och borde utrotas!