torsdag 28 maj 2009

Laddad

Yes, nu är det bara två dagar kvar innan det är dags att göra Östersjön osäker igen! Det ska bli så himla roligt att få åka på kryssning igen, och det är ett riktigt bra gäng som åker så jag gissar på att det kommer bli super!!

Inatt är det sista natten innan långledigheten, det ska bli skönt att få vara ledig igen, så man kan hålla på hemma. Får bara hoppas att vädret blir bättre så man slipper detta regn/hagel.

********************************

Det börjar kännas helt meningslöst nu, det känns som att jag kan ge upp nu, har varit tillmötesgående men får lixom ingenting tillbaka. Varför ska jag anstränga mig och försöka när det ändå bara blir pannkaka av det hela i slutet? Jag trodde att det löste sig förra gången men tydligen inte. Så nu känns det som att vi är på ruta ett igen. Tråkigt? JA, för det finns fler som blir lidande

Inga kommentarer: