onsdag 20 maj 2009

Onsdag

Inatt var det full rulle igen, fast det är skönt på ett sätt eftersom nätterna går fort då. Nackdelen är att imorse var min rygg typ helt paj. Så det var ju inte lika skönt kanske, sen var jag hur pigg som helst när vi gick av så jag åkte och handlade efter att jag lämnat Jennifer i skolan, så jag kom inte i säng förrän halv 9 imorse. Sov fram till halv 3. Skulle ha gått upp vid halv 2 men jag orkade inte helt enkelt. Tror det beror på att jag har ont i halsen och känner mig lite småförskyld.

Men efter att ha ätit,duschat och klätt på mig så lånade vi grannens unge och drog in till stan för att handla lite mat, och det var hur MYCKET folk som helst idag! Det var riktigt sjukt. Vi åkte till ICA MAXI på Erikslund, där brukar det vara lagomt mycket folk,men idag var parkeringen helt smockfull. Så det tog sin lilla tid att handla.

Nu ikväll var det Grey´s och det är ju som vanligt känslomässigt. Jag har nog gråtit en skvätt till alla avsnitt, det är lite konstigt att just Grey´s berör mig så mycket.

Nej detta får avrunda min kväll

Inga kommentarer: