söndag 11 oktober 2009

Brrr...

Imorse gick jag av mitt nattpass, sov till halv 2 ungefär. Efter att jag käkat frukost och druckit lite kaffe bestämde vi oss för att ta oss en promenad ner på samhället eftersom att det var så fint väder.
Gick förbi Johnnys farfar för att prata lite med svärfar ang bilen. Så vi kom inte därifrån förrän efter 4, och då var det inte lika skönt ute längre. Men vi knatade ner iaf, köpte lite godis och gick hem igen.
Köpte hem pizza å.

Sen hände en rolig grej... Jag satt här uppe på övervåningen och Johnny var nere, sen ropade han på mig att jag skulle komma ner på en gång. Så jag knatade ner och han sa åt mig att öppna dörren, så jag gick emot dörren och öppnade den, och där stod en man så jag smällde igen dörren lika fort igen. Livrädd.. Öppnade dörren igen och där stod Johnnys farfar helt förvånad och fattade inte varför jag hade smält igen dörren. Så alla började skratta åt mig. Snacka om att vara nojjig!

Efter det knatade jag hem till Jimmy och Stina. Skulle vara barnvakt åt Dante.

Kom hem igen vid halv 1.
Nyss åkte Johnny iväg för att hämta ett par kompisar som är på en fest. Så detta är Johnnys första natt som fyllechaffis! :-)

Nu är det dags att sova, det är ju en dag imorgon också.

Inga kommentarer: