onsdag 7 oktober 2009

forts...

tog mig en promenad i rask takt, på vissa ställen var det iskallt och på vissa ställen var det nästintill sommarvärme, men mot slutet blev det blåsigare och blåsigare.
Tittade förbi hos en arb.kamrat, slutade med att jag gick därifrån med att ha ätit godis,mat,bulle och en kitkat. Inte så spec bra kanske haha....

Senare på dagen åkte jag och Jenny till blomaffären för att handla blommor till våra betongklumpar på vägen.

Och nu sitter jag här... och på något sätt kom en massa knasiga tankar över mig, sånna som jag inte tycker om. Såna som jag att jag börjar tänka och fundera och tänka lite mer, såna som gör att jag börjar gräva ner mig själv.
Men sen ploppa en tanke upp att varför lägga en massa onödig energi på sånt för. Det är bättre att ta den energin och lägga på något som är positivt än det som är negativt. Så nu känns det genast bättre.

Vi har förresten blivit av med topplånet! Det är en väldigt positiv sak, kanske inte just nu i dagsläget eftersom att räntorna är så pass låga men längre fram när dom börjar stiga igen. Så det känns skönt!

Och ikväll är det Grey´s. Det ska bli så roligt! Har tillochmed bytit bort denna dag för att se det! :-)

Inga kommentarer: