fredag 16 oktober 2009

shit väder

Idag har det regnat hela dagen, och då menar jag hela dagen utan det lilla minsta uppehåll, fatta om det hade varit snö som kommit ner då hade det varit hur mycket snö som helst på marken. Men nu är det ju regn...

Har inte gjort så mycket idag, åkte in till Busborgen med My, Michelle och Tindra. När vi skulle gå därifrån och jag höll på att sätta på mig jackan så small det till ryggen, det gjorde så fruktansvärt ont. Och sen dess så är jag helt stel mellan skulderbladen, känns som att det sitter en nerv i kläm, så jag kan inte göra vissa saker för då drar det i hela ryggen. Johnny har fått göra det mesta åt mig.. :-) Så nu sitter jag här på en stol i ungarnas rum. Ska väl gå upp och sätta mig i soffan och hoppas på att det går över. Men jag fattar inte hur det kunde hända? Så typiskt!

jaja det är väl bara att gilla läget...

Jo men nu kom jag på en sak, var ju och besikta bilen runt lunch och den blev GODKÄND!! Så glad blev jag!! Och det är ju tack vare Johnny och hans pappa som slitit med den där bilen så mycket! Verkligen TACK!!

Inga kommentarer: