torsdag 22 oktober 2009

Flitigt jobbat

Idag har jag varit duktig :-)

På förmiddagen tog jag och Michelle en promenad, sen åt jag lunch. Johnny åkte iväg och storhandla och jag tog tag i trappen och började måla på färgborttagningsmedel. Efter det gick jag ut och började med studsmattan men fick avbryta för att hämta My. När vi kom hem igen fick jag hjälp av Jenny, allt gick mycket smidigare och snabbare då :-) Så nu är den nermonterad.
Sen åkte jag, Michelle, Tindra, My, Jennifer och Ebba till badet och badade vilt. Det var jätteroligt :-)
Under tiden vi badade så hade Johnny skrapat bort färg från trappen.
Sen åkte vi hem till oss och käka middag ihop innan det var dags för sängläge för barnen.
Efter barnen lagt sig fortatte jag skrapa färg från trappen. Så nu är tre trappsteg gjorda. Fortsätter imorgon igen.

Imorgon är det bomässa i Västerås...Vill så gärna gå på den för att få lite inspiration men jag tror inte jag hinner då Jennifer ska bli lämnad hos sin pappa och sen är det ju yoga och pilates och efter det är det jobbet som kallar.

Ja det måste jag ju berätta också. Johnny ska börja på svetsutbildning den 9 november. Fan vad härligt säger jag bara. Riktigt roligt för han, är glad för hans skull!

nu är det over and out.

Inga kommentarer: