tisdag 27 oktober 2009

SHIT alltså!!

Alltså det har hänt så otroligt mycketi våra liv just nu så jag vet inte om jag drömmer eller om det är sant...

* Vi har inget topplån längre

* Bilen fungerar felfritt

* Johnny ska börja på svetsutbildning den 9 nov

* Studsmattan är nedmonterad (inte så viktigt kanske men det är gjort iaf.)

* Har tagit bort allt färg på trappen (slipning och målning kvar)

* JAG har fått FAST ANSTÄLLNING!!!!


Det har hänt så mycket positiva saker på så kort tid! Det känns verkligen så bra, jag är så glad att allt börjar falla på plats nu. Känns så otroligt bra!
Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva, för just nu är jag så glad!!

1 kommentar:

stina sa...

är det sant?
stort grattis till jobbet!
och vad är det för trollkarl som trollat bort topplånet? kan ni skicka hit honom också? ;)

skönt att det rullar på!