tisdag 6 oktober 2009

Namnsdag

Imorse tog jag och Johnny en promenad,gick förbi hans mormor och tog en fika plus hjälpte henne sätta upp duschdraperiet. Sen vidare ner på samhälle, för att sedan gå hem igen och laga mat. Sen var det dags för mig att gå till jobbet för att ha P-möte.
Så idag har det blivit mycket gående, men det har varit skönt.
Idag är det även första dagen som bilen har körförbud.

Jennifer har namnsdag idag, så Johnnys familj var över och fikade samt att dom hade med sig en present, hon fick ett pussel med Tingeling på 100 bitar, så det lär ju ta sin lilla tid att pussla. :-)

Efter det att barnen lagt sig, så kom Jennifer upp och det visade sig att hon hade en FÄSTING bakom örat, så äckligt. Och jag fick ta bort den, jag som hatar såna djur. Vi hade en fästingpincett men det var ju helt värdelös så jag fick ta papper och dra bort den, och den där lilla äckliga krypet satt ju som berg. BLÄ!

Imorgon ska vi träffa banken kl 10 och se över våra lån. det ska bli intressant och se vad som kan göras.

3 kommentarer:

K sa...

ojdå jag visste inte att ni firade namnsdagar också :-o det lär ju bli några stycken! som ett tips kan jag ju isf tala om att JAG har namnsdag både 19 nov och 25 nov

Ramona sa...

haha nej jag firar inte namnsdag, det gör Fam. Larsson.

K sa...

;)