måndag 29 mars 2010

Bror duktig

I förmiddags så satt jag i telefonen bra länge, hade en massa att ringa. Jennifer´s väst är iaf spårlöst borta, ringde bla till donkan där vi åt på och Coop som låg brevid men ingen hade sett den så den är väl antagligen snodd.
Ringde även till Telia eftersopm att jag har väntat på att få en returetikett av dom i snart tre veckor som dom "glömt" att skicka ut. Så jag sa till killen idag att får jag inte etiketten så skickar jag tillbaka skiten iaf.
Har bokat klipptider till barnen, så snart kommer dom vara fina.

Runt kvällsmatstiden gick vi över till Jimmy,Stina och Dante och åt mat, det bjöds på Tacopaj och det var hur smarrigt som helst. vid 7 snåret skulle vi ut och gå med Erika, fick håll emellanåt och det var inte lika skönt. Skavsår också för den delen eftersom att jag hade nya gympadojjor på mig. Men det var skönt att gå iaf.

Har förresten beställt ett par Adidas superstar skor nu. Hoppas dom hinner komma denna vecka.

Har försökt titta på Vampyr-dagboken men det har buffrat och blivit reklam hela tiden så jag gav upp. Får kolla om det går att kolla på TV:n sen istället. Det var ju spännande ju! *Typiskt*

Jaja nu vet jag inte vad jag ska skriva mer...

Inga kommentarer: