lördag 15 maj 2010

Fullt hus..

Fullt med bus..haha rimmade bra det där.. :-D Den här veckan har jag varit långledig och det känns som att jag inte gjort ett skvatt,jo jag har varit med lite halvsjuka My, känns som om jag skulle behöva en vecka till :-D. Jag har iaf varit ute och gått en dag, varit hundvakt en dag, haft besök i två dagar, hämtat min efterlängtade cykel som känns som ny. Varit på middag och konsert, vilket var jätte härligt, varit på middag idag me. Varit en sväng på IKEA.
Jag eller vi har troligtvis en bil som har trasig topplockspackning, mindre kul kanske.
Jennifer är hos sin pappa denna helg.

My har mått rätt så bra i ett par dagar nu, hon fick en ny cykel idag av gammel mormor och farmor, den var jättefin. "Den har hjärtan och alver och så är den mörkrosa" (My´s förklaring på hur cykeln ser ut) Sen fick hon en jättehärlig filt, men denna dag slutade olyckligt. My somnade som en stock när vi kom hem, men vaknade för ett tag sen och spydde ner hela sängen, sig själv och sin nya filt. Så hennes mystiska sjukdom är inte över än, och jag vet inte vad FAN man ska göra längre? Detta börjar tära på en rejält nu. När man äntligen tror att det är över så börjar det igen.

Så det är väl lika bra att gå och lägga sig och hoppas på att morgondagen har något att erbjuda....

2 kommentarer:

Anonym sa...

oj då, det låter inge vidare, hoppas hon kryar på sig snart då!

Anonym sa...

Låter som glutenallergi.