tisdag 25 maj 2010

Lyckans dag!

Det har varit en blöt dag idag, det har regnat nästan hela dagen, det har varit kallt nästan rått ute. Inte allt för roligt kanske och jag trodde nästan att denna dag skulle bli en tråkdag, men va fel jag hade. Jag och My satt och titta på TV på förmiddagen, sen åkte vi och hämtade upp My´s farmor och en kompis till henne och skjutsade dom till terminalen, åkte förbi Bilia och pratade lite bil, åkte hem till Alexandra och käka lunch, åkte vidare hem igen, drack kaffe hos Jenny och prata lite gojja. Väntade på att Johnny skulle komma hem och att Alice skulle komma och vara barnvakt för att sedan åka tillbaka till Bilia, provkörde bilen, kollade så allt funka som det skulle, åkte tillbaka och skrev papper! Så frånochmed nästa vecka äger jag(vi) en volvo v70! Så jäkla skönt, jag är så himla glad!
Nu på kvällen följde jag med Jenny och Åke till hundkursen för att titta på, samtidigt fick man en del bra tips. Riktigt roligt var det att följa med och kolla.
Men blöt om fötterna blev man.

Sen upptäckte jag något äckligt i källaren som varken jag eller Johnny vågar undersöka närmare just nu, och det har med ena avloppet att göra, vad det är vet jag inte och det ska vi kolla upp imorgon.

Så med andra ord, det blev en lyckad dag trots regnet!!!

Inga kommentarer: