fredag 28 maj 2010

Igår blev jag väckt av att bilfirman ringde och sa att vår bil var klar för leverans, jag hoppa i mina kläder, tog en snabb frukost,hämtade My på dagis och åkte sedan till bilfirman för att skriva på papper och betala bilen. Sen var det bara att tuta och köra. Skyndade oss hem för My skulle på dagisfest som dagis hade ordnat för alla 04:or.
Under tiden hon var där tog vi en runda med bilen, jag lärde Johnny köra automat, sen åkte vi hem. Tog en vända med Jenny och Åke innan det var dags att hämta barnen på dagis. Dom hade haft en superkväll, ätit tacos, lekt, tittat på teater och blivit målade i ansiktet. Så det var en lyckad kväll för barnen.
Sen var det dags för mig att åka till jobbet och göra min sista natt innan långledigheten. Nu är jag långledig, känns underbart som vanligt.

Idag var M & T här på besök, sen följde dom med mig och Jennifer till Enköping där vi mötte upp Jennifer´s farmor. På vägen hem hamnade vi mitt i åsk o blixt dundret.

Så denna dag har gått väldigt fort.

Nu i helgen är det Rocklundamarknaden så man får hoppas på att vädret är någorlunda bra imorgon så man kan åka in en sväng. Och på Söndag bär det av till Stockholm för att fira mors dag.

Inga kommentarer: