onsdag 5 maj 2010

Jo jag lever, men jag har jobbat och sen inte orkat skriva något.

Haha det roligaste är att jag inte kommer ihåg vad jag gjort.

Men denna vecka har jag varit ute och gått, firat Johnnys farmor som fyllt år, KLIPPT mig KORT!! mmm just de, och det blev riktigt bra. Är riktigt nöjd faktiskt, men det känns SÅÅÅ ovant. Men man vänjer sig!

Idag har jag sovit lite,städat lite, ringt lite och suttit på AKUTEN. My fick super ont i magen efter hon ätit mellis. Trodde det var för att hon ätit för mycket men det gick aldrig över. Det var jobbigt att se hon ha så ont, så till slut ringde jag till 11177 och dom bad oss åka till akuten, så jag o Mysan åkte in och när vi nästan var framme spydde hon. Sen var det bara att vänta o vänta o vänta...Alltså det här med att vänta är ju det värsta. Till slut kom en sköterska och hämtade oss och visade in oss på ett rum, och där fick vi vänta igen, My somnade till slut och precis då kom läkaren. Han kunde inte säga vad det var för fel eftersom hon inte hade ont när han tröck på hennes mage. Men sa vad hon skulle äta dom närmaste dagarna och blev det värre eller om hon fick ont i magen igen skulle vi åka in igen med hon. vi satt och vänta i timmar och det tog ungefär 2 min med läkaren. Men nu är vi iaf hemma igen och hon sover som en stock, och jag är helt slut.

Jag skulle egentligen jobbat inatt men jag har ju en natt kvar så...

guten nacht

Inga kommentarer: