tisdag 11 maj 2010

Update..

My mår fortfarande inte bra, Idag har hon inte kräkits nånting. Det inger hopp. Men hon har fortfarande ont i magen och vill knappt äta. Hon är hur pigg som helst på förmiddagarna men eftermiddagarna är värre. Det hade ju varit lite lättare om man vetat vad det var för fel.


Idag har jag rensat ur ungarnas garderober, och min egen. Har tvättat, dödat en GIGANTISK spindel som kröp ur Johnnys tröja, han var på väg att krypa ner i vår säng. Åhh jag hatar verkligen när det blir varmt ute för då kommer dessa äckliga kryp fram i källaren. Igår kväll satt en sån där på Johnnys tröja i tvättstugan och då hängde tröjan på tvättstället. Hur ska man kunna gå säker här?

Aja nog prata om dom där krypen...ska ju kunna sova inatt å :-D

Imorgon hade jag tänkt försöka hämta min cykel, men får se hur Mysan mår.
Kanske har jag en överraskning också men vi får se hur det går :-D

natti natt

Inga kommentarer: