måndag 24 maj 2010

Japp, då har man jobbat klart helgen, känns skönt, nu är det bara tvä nätter till sen är man långledig igen. Känns underbart.

Idag klev jag upp kvart i tolv, var bra längesen jag klev upp så tidigt när jag har gått av mitt pass. Plockade upp Bibbi och åkte till Köping, skulle ha kollat på en bil men den var ute på en roadtrip så vi sket i den. Åkte till Willy´s för att handla lite saker till kalaset.

Åkte förbi Bronsil på vägen hem, där hade dom en jättefin namnbricka som jag ska köpa till Johnny, jag skickade ju tillbaka den han fick i present då den var jätteliten. Och den var inte alls dyr heller på Bronsil.

Sen hämtade vi My, jag dumpade av My och Bibbi och alla kassar med mat hemma hos Fam. Larsson. Sen åkte jag hem och väntade på att Jennifer och Johnny skulle komma hem, så vi kunde gå till Fam. Larsson för att fira Alexandra som fyller 18 år idag.
Fast jag minns henne som 10. haha

Det bjöds på kallskuret med potatissallad och tårta,bullar,kakor,amerikapaj och kaffe
Riktigt gott var det och mätt blev man å. Mycket folk var det också. Men det var riktigt trevligt!

Nu ska jag titta på Candrah på TV 4.

Inga kommentarer: