måndag 28 juni 2010

Fiii Faaannn!!

Idag klev jag upp vid 7 för att invänta Åke, My sov fram till 9. Efter vi käkat frukost gick vi ut och jag började trimma lite längs staketet. Åke sprang omkring och lekte och My hoppa i badet. När solen sken som bäst så gick jag också över för att hålla My lite sällskap, Alice kom förbi en stund innan hon följde med för att hämta Jennifer. Passade på att handla hem lite mjölk och sånt när man ändå hade en bil tillgodo. :-D
När vi kom hem hoppade både Jennifer och My i poolen, Alice höll koll medans jag gav Åke mat och började med vår mat.
Sen åkte Alice hem och vi käka, sen titta ungarna lite på Tv innan det var dags för sängen.
Jag och Åke gick ut igen, rensade poolen lite från döda kryp och lekte lite med Åke.
Sen fortsatte jag med att trimma. My kom upp ett flertal gånger och sa att hon hade ont i halsen och hon är jättesvullen på ena halsmandeln. Så just nu ligger hon i soffan och försöker sova. Åke ligger nedanför mina fötter och sover, ska strax bada honom.

Pratade med Johnny en snabbis när vi åt och han var helt slut, stackarn. Jobba 12-timmars pass i denna värme kan inte vara skönt.

Imorgon skulle det bli 30 grader varmt, Fi fan säger jag bara... Det blir en slappar dag imorgon helt enkelt.

Inga kommentarer: