tisdag 29 juni 2010

Varmt!!

Idag har det varit riktigt varmt, har suttit på grannens pooldäck typ hela dagen och bara latat oss, Alice kom förbi vid lunch och höll mig sällskap fram tills klockan var typ 8 nu på kvällen, det var snällt. Man har inte ställt om sig än att man kommer att vara själv mestadels i veckorna, så det är skönt med lite sällskap. Vi grillade majskolvar och hamburgare, det var gott. Mästerkocken Ramones!! HAHA
Eftersom att jag har solat idag så har ju också mina soleksem tittat fram så vänligt.

Trimmade lite på förmiddagen idag, så nu börjar det se rätt bra ut längst ner på tomten.

My har fortfarande jätteont i halsen, är hon inte bättre imorgon så tänkte jag ringa ner till VC. Sist hon hade så här ont i halsen så hade hon ju halsfluss, så man får hoppas på att det inte är det som kommit igen.

Nu ska jag ut och rasta trötta Åke!

Inga kommentarer: