onsdag 2 juni 2010

Pärlan

Imorse lämnade jag in bilen till bilia, tog mig en promenad hem och det var hur skönt som helst ute, nu under dagen har jag klippt gräsmattan på framsidan, trimmat kanterna på framsidan och tagit bort en massa jox, så nu ser det någorlunda ut iaf. Sen har jag tvättat B & M´s bil och dammsugit den, blev klar för en stund sedan. Idag bestämde vi oss för att grilla korv och äta ute.

Idag har My varit på skolan och ätit lunch och lekt, det hade gått jättebra och det hade varit jätteroligt. Så efter sommarlovet så är hon förskoleklass barn. Snacka om att tiden rinner iväg.

Dom ringde från bilia i eftermiddags och sa att han var klar och allt vi påpekat var bytt, så det var bara att tuta och köra nu :-D
Så nu står pärlan på gården igen :-D

Snart ska jag bege mig ut på en kvällspromenad och njuta utav lugnet...

Inga kommentarer: