måndag 7 juni 2010

Helgen

Denna helg har varit fullspäckad, i fredags grillade vi ihop med Jenny med familj, det var väldigt trevligt. På lördagen åkte jag och Jenny med alla barnen till Surahammar och spenderade halva dagen där vid deras lekpark (Jag försov mig, men hann till tåget iaf med barnen, vaknade kvart i 10 och tåget gick halv 11 så det var bra jobbat, men Johnny fick skjutsa ner oss till stationen). Sen åkte vi hem gjorde oss iordning för att gå till M. Där vi käka och drack vin till sena natten, sen cykla vi hem igen, försökte rädda en skatunge som inte kunde flyga. sen hoppa i sänga och sova lite. På Söndagen var det kalas för Junie som blir ett år. Men jag hade tagit fel på tiden, trodde det var kl 1, men det var visst kl 3. Men det gjorde inte så mycket, Johnny skulle iväg och fiska vid 3-tiden.
På kvällen tog jag, Jenny och Åke en vända runt sjön och fick Åke att simma lite också.

Och nu är det återigen arbetsvecka. Men det är bara ett arbetspass kvar till semestern. Så nästa vecka på fredag när jag går av så har jag semester och det sk firas!! :-D

Inga kommentarer: