torsdag 3 juni 2010

vill inte...

Jag vill inte och har inte tid att var sjuk, men det ser inte ut att bli nå bättre, vaknade imorse med huvudvärk, mer snorig och fortfarande ont i halsen.
Åkte in runt lunch och handlade mat och var helt slut när jag kom hem, åkte och lämnade B & M´s bil som jag lånat, fikade litegrann innan vi begav oss hem igen, gick över till Jenny och tog alvedon och prata lite innan jag gick hem igen.

Nu på kvällen hade vi brännboll med jobbet, åkte dit och kollade läget lite och snacka innan jag åkte hem igen, man är ju inte direkt på topp när man är hängig.

Nu ska jag och My sova i husvagnen, ska bli skönt att få sova i en säng för en gång skull och inte sova i soffan, för det är inte så jäkla skönt, förstår inte att Johnny kan somna i den nästan varje kväll...

God natt

Inga kommentarer: