torsdag 24 juni 2010

Sommar!!

Dom här dagarna har varit riktiga sommardagar, det har varit varmt och härligt, igår åkte jag, barnen och Alice till stan för att leta efter present till Bibbi som fyllde år, åkte till en jättefin affär som låg på viksäng. Det var så himla fina saker där, massor som en annan skulle vilja ha hemma. Dom hade en lykta som man hängde på väggen som såg ut som en lampa som man hade förr. Den blev jag riktigt sugen på, men den var dyr.

Sen på eftermiddagen gick vi hem till Bibbi och fikade och snacka lite goja, sen begav vi oss hem för att äta och ta ut Åke-mannen. Det var även Johnny´s första arbetsdag på jobbet, han var helt slut när han kom hem. Men det var ju inte så konstigt med tanke på att han klev upp vid 5.


Idag åkte jag och barnen och Alice till Tuna park och kollade läget, köpte lite smågrejer och tog en fika. När vi var klara åkte vi hem, lämnade tillbaka Jimmy´s bil som vi lånat, väntade in Johnny från jobbet så jag och Jennifer kunde åka till strängnäs för att lämna hon till sin far. När jag kom hem åkte vi till lustigkulla och käka, sen åkte jag och Jenny ner till affären och handla inför morgondagen.

Idag fick min barndomskamrat sin tredje dotter, Grattis till er!!

From nästa vecka kommer Johnny att ligga borta i veckorna, jag undrar hur det kommer att bli, då kommer man verkligen bli en heltidsmamma, och jag som inte är nå stjärnkock, plus att jag har väldigt dålig matfantasi. Aja det kommer nog funka iaf. :-D man får göra det bästa helt enkelt!!

Inga kommentarer: