tisdag 1 juni 2010

Imorse var jag hur trött som helst, fyy jag ville verkligen inte gå upp, jag låg och tänkte att jag kunde ju krypa ner i soffan igen efter Jennifer gått till skolan, men kom på att det går ju inte, Åke-mannen skulle ju vara här ju. Men efter att ätit lite frukost så blev jag pigg, tog en runda med Åke och det var alldeles underbart ute, kunde ha gått i timmar. Väl hemma igen slappade vi fram till lunch, Johnny kom upp runt 11. Jag käkade lite lunch innan jag, My och Åke åkte iväg för att Åke skulle få bada litegrann. Det var riktigt skoj att se han plumsa i vattnet och leka.
Efteråt tog vi en liten promenad så Åke kunde torka lite innan vi åkte hem igen.

Nu på kvällen följde jag med Jenny och Rebecka till hundträningen och satt och slappsola lite.

Både My och Johnny har mått bättre idag, men mitt halsonda har övergått till förskylning istället.

Imorgon bitti ska jag lämna in bilen, det är väl en fördel när man köper från en bilfirma att man har garanti på bilen, då kan man ju lämna in den när den strular. :-D

Inga kommentarer: