måndag 1 december 2008

1 dec.....

I fredags åkte Jennifer till sin pappa, i lördags var jag och My, M & T i stan o skulle kolla efter julklappar, det blev mer att hålla koll på vad ungarna gjorde en att kolla, men å andra sidan hittade jag ingenting. Sen fick jag jobba extra på natten. På söndagen var det julmarknad nere på samhälle så vi åkte ner o kollade, kallt som attans var det, My fick träffa tomten 2 ggr, den ena tomten bjöd på godis, den andre gav hon en julklapp. Sen var det fiskedamm inne på bokhandeln. Så vid 4 taget gav vi upp och åkte till stan för att storhandla, sen åkte vi hem igen och mötte upp Jennifer som precs kom hem då.

Imorse försov vi oss, helt otroligt, jag var helt slut, fattade ingenting imorse haha... Jennifer kom till skolan 8,45. Under dan har jag och My tittat på Ebba och Didrik. Har inte gjort nå annat, Sen på eftermiddan kom Stina och Dante förbi och fikade lite, det var jätteroligt att dom kom förbi!
Och nu på kvällskvisten har jag och Johnny donat nere i källaren, tog ner vinterdäcken, slängt ut alla plankor, satt på en maskin,eldat lite. Så nu ser det bra ut där nere. Jag hittade även orsaken till varför det har luktat avlopp nere i källaren, jag har alltid trott att det har varit avloppsröret, men när jag gjorde iordning bredvid trappen där däcken skulle stå så hittade jag ytterligare ett avlopp som inte var övertäckt och det luktade pyton. Så där var orsaken. Så nu har vi täppt igen det tillfälligt.
Ikväll går jag på mitt pass igen. Känns lite motigt för det finns så mkt att göra här hemma och nu när man har kommit igång så vill man ju inte bara sluta heller...men men...

nu ska jag fortsätta med mitt...

ha det...

Inga kommentarer: