lördag 13 december 2008

Ladda batterierna

Gick av imorse, så när jag vaknade i eftermiddags var det bara att gå ut i snö vädret och hämta barnen, satt barnvakt åt T å. Meningen var att vi skulle ha åkt till My´s farmor och lussat för hon men tiden flög iväg så vi fick åka och lämna Jenn i kolbäck först, sen hämtade vi upp Johnny och jag dumpade av alla hos farmorn, sen åkte jag upp till lustigkulla grillen och hämtade mat.
Runt 20-snåret lämnade jag T hos sin mamma. Sen åkte jag tillbaka och fikade lite och kollade på Idol. Efter det drog vi oss hemåt.
Känns som en fullspäckad dag...

Imorgon ska vi till Arboga och kolla på deras julmarknad.

nu är det inte långt kvar till Jul, jag hoppas verkligen att vi får en vit jul för det är hur mysigt som helst med snö.

http://www.youtube.com/watch?v=j6UJZtCz1-c
Spana in denna länk, hur skön låt som helst...

Inga kommentarer: