torsdag 25 december 2008

God Jul...


Julafton: Ilade hem från jobbet för få sova innan folket kom hit. Hann precis lägga mig och njuta av värmen i sängen när någon viskar i mitt öra "ska vi inte öppna en julklapp nu?"
Försökte lirka mig ur det men det gick tyvärr inte så det var bara att kliva upp igen och öppna en julklapp. Fick en jacka, en parkas. Det var riktigt nice. My fick sig en barbie docka och Johnny fick buddha figur.
Vaknade runt 1-tiden, hoppade in i duschen en snabbis, gjorde mig iordning och väntade på att folket skulle komma, döhungrig...Folket kom runt 13,30-14,00 med MASSA god mat..mmm... men maten blev inte klar förrän 15, och det var riktigt gott att äta...
Efter maten slappade alla och försökte smälta maten som man proppat i sig. Inväntade Jimmy och Stina som skulle komma hit samt tomten. runt 18-tiden kom tomten och My blev superglad.

det var massa paket, mest till Dante och My, men vi fick också några :-D bla: Ett spel, handdukar,påslakan, presentkort på Åsby.

Det var riktigt trevligt faktiskt, jag gillar när det är mkt folk och god stämning. Tack alla som var här igår och speciellt tack till mina svärföräldrar som hade gjort iordning maten!!

Inga kommentarer: