lördag 27 december 2008

The Christmas is over...

Idag är det en vanlig lördag, julen är över och nu inväntar man det nya året.
Jag jobbar hela helgen så den kommer inte märkas av så mkt.

Jag är så fruktansvärt irriterad just nu, jag vet inte om jag är gammalmodig eller om jag inte hänger med överhuvetaget. Jennifer ringde mig på juldagen och berättade att hon hade fått en mobil. EN MOBIL, hon är ju för fan bara 7 år. Hon får inte ta hål i öronen men hon kan få en mobil hur som helst. Sen ringde hon igår och sa att hon inte ville följa med på Disney on Ice utan åka upp till Dalarna med sin farmor. Jag förstår inte hur den familjen tänker...

Ikväll händer det inte så mkt, känns som att det är dags att gå till jobbet snart igen, tiden går väldigt fort när man sover på dagarna.
Nu har jag ingen lust att skriva längre...

Inga kommentarer: