tisdag 16 december 2008

Spunk...

Fick en härlig väckning imorse, först vaknade jag av att johnny hade försovit sig, sen när han drog började My hosta och ta sig för mun, sen insåg jag att hon var på väg att spy, så jag vände honochhon spydde ner golvet, det var baa att hämta papper och hinken, sen la hon sig o sov igen så jag tänkte att det kanske bara var slem, men kl 07,00 så slängde hon sig på sidan själv och kräktes en gång till.... Vad F*N! Sen somnade hon om, jag klev upp och gjorde iordning Jennifer och skicka iväg hon till skolan. Sen gick jag up igen och kröp ner i sängen igen och somnade om så gott så.När vi hade vaknat igen var det inge fel på My,hon kunde äta frukost och leka som normalt. Nu är det kväll och hon har ätit kvällsmat och inget har hänt så jag vet inte vad det var för nå. Men jag håller henne hemma imorgon iaf för säkerhets skull, men vet ju aldrig.

Tog mig en promenad ner på samhälle efter att ha pratat med min syster ett tag i telefonen.
Var tvungen att köpa lite kvällsmat

Nu ska jag dona lite innan det är dags att gå ut och gå igen....

Inga kommentarer: