onsdag 31 december 2008

Gott Nytt År!!!

Blev bjuden på mat idag hos Fam Larsson. Det var en tre rätters middag som var hur god som helst. Till Förrätt fick vi vårrullar, stora som små med sallad till. Huvudrätten var potatis med fläskfilé med smördegstäcke på och stekta champinjoner till.... Det var hur smarrigt som helst. Efterrätt var kaffe och marängsviss. Är totalt jätte mätt och klockan är 18. Så det var ju ett par timmar sen man åt. Fick med mig mat så vi klarar oss ikväll å :-D. 
Jag går ju på ikväll 21,00 igen. Så mitt nyår kommer jag tillbringa på jobbet. Men det funkar det å

Så hur har år 2008 sett ut då? 

Ja jag har i princip glidit på ett bananskal genom hela året när det gäller jobb, Från Januari till december har jag haft jobb utan avbrott. 
Jag har bytt bort min älskade EMIL mot en Skoda. 
Vi har köpt hus, Flyttade in 2 Juni
Jennifer bytte skolan och började årskurs 1 på Fredhem
My bytte dagis och började på Janpers Backe
Johnny fick sparken, fick gå den 20 dec.

Som ni ser så började året bra, men har sakta gått åt skogen hållet, Vi får bara hoppas att vi klarar oss nu när en utav oss har lön och att Johnny antingen får ett jobb eller börjar plugga.

Så nu mina vänner Och ovänner vill jag önska ER ETT GOTT NYTT ÅR och EN GOD FORTSÄTTNING på det nya året.

Vi syns nästa år 

Inga kommentarer: