torsdag 25 december 2008

Juldagen

Idag är det juldagen, vaknade runt kvart över nio, käkade lite frukost sen klädde vi på oss och gick ner på samhälle för att handla lite.
Gjorde iordning här hemma eftersom att min släkt skulle komma.
Vid 14,00 taget kom dom...Opus var stressad som fan, men det blir han alltid när han åker bort. men det gick över efter ett tag. Johnny visade runt Kattis och Björn,då dom inte varit här sen vi flyttade till huset. Jag och mamma försökte komma på hur vi skulle göra med deas julklapp då vi inte hade något julpapper kvar. Sen var det dags att äta, K & B hade med sig massa fisk som var hur god som helst. *Tack tack* Blev lika mätt idag, fast jag tyckte att jag inte tog så mkt mat. Efter maten kokade vi kaffe och tog resten av Ris a la maltan och gick upp och öppnade våra julklappar, Sen var det dags för dom att åka hem, tyvärr.

Det var riktigt trevligt idag... vi fick bla: kaffekoppar, t-shirts, slipmaskin.

Nu sitter Mysan och tittar på tingeling som hon fick i julklapp, hon är riktigt trött så det är skönt att hon håller sig lugn nu efter dessa dagar...

Har gjort en överenskommelse med Johnny oxå att om han slutar snusar så kan vi köpa en platt-tv...

nu pyser jag

over and out

Inga kommentarer: