tisdag 23 december 2008

Gilla läget

Här kommer en förklaring till varför ni ska gilla läget.

JAG har valt att bo här, det är ingen som har tvingat mig eller övertalat mig att bo här. Vi hade planer för många år sen att flytta till sthlm, men min pappa gick bort och jag kände inte att jag ville bo i sthlm då allt påminade om honom, det var en jobbig tid för mig eftersom att min pappa var min allt och är fortfarande. Så JAG valde att bo här, eftersom att det är inte så långt till Sthlm härifrån. Jag trivs här, det är nära till allt. Visst kan jag sakna sthlm i vissa lägen men samtidigt så nej...
Och nu har jag bott här i nästan 7 år. Jag har skapat mig ett liv här, et nätverk, mina barn har vuxit upp här, jag bor bra, har köpt hus och trivs med mitt liv just nu. Så varför inte bara gilla läget för? Varför vända det till något negativt och tror att jag bor här för att jag har blivit övertalad? Vad F*N är det för konstig tanke??? Och vad tror ni om mig egentligen??

Inga kommentarer: