fredag 5 december 2008

Julklapps inslagning..

Vaknade imorse av att Jennifer väckte mig och sa att det snöade ute, jag var inte riktigt med på noterna och mmm ade bort det. Men när jag väl satte mig upp i sängen o kollade ut så snöade det för fullt. Det var faktiskt riktigt mysigt ända fram tills det att vi kom ut och jag uptäckte att det var plusgrader ute....*suck* det mesta blev ju blask, men nu har det fryst på igen.

Hade en heldag idag i västerås med M. Det var riktigt skoj, hittade nästan alla julklappar. Åkte hem vid 15,00-taget, satte på lite kaffe och snackade lite, sen åkte dom hem och jag åkte till J´s mamma och vi käkade mat. Sen for vi hem igen och nattade barnen och jag började slå in julklapparna. Blev klar nu. Och då har jag inte slagit in alla heller, det är typ över 30 klappar, och min stackars rygg mår inte så bra av att sitta på dessa stolar i köket....

Imorgon ska jag vara barnvakt åt T. Måste ringa till skolan oxå så jag kan få matten förlängd.
Så nu är det nog dags att sussa lite....

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är bara att ringa till super inslagningskvinnan om du vill ha hjälp med julklapparna :)