måndag 15 december 2008

Yes....

Imorse åkte jag och svärmor till Åsby,meningen var att jag skulle köpa julblommor men det slutade med att vi åkte därifrån efter att ha tagit en fika och jag köpte mig ett änglaspel. Vi åkte till kolbäck istället där jag köpte mina julblommor och min svärmor handlade lite mat. Sen åkte vi hem igen och jag gick hem till mig med mina blommor.
La på det jag kunde bära själv på släpet, sen gjorde jag iordning krukorna som blommorna skulle vara i, och då uptäckte jag att jag hade ju inte små krukor till mina hyacinter * attans*.
Lite senare ringde MR.J och frågade om vi skulle åka in till Nisses o kolla på soffan som dom hade, och det gjorde vi och det var ingenting att ha. Så vi åkte ut till IKEA istället för att köpa oss en bäddmadrass och där inne köpte jag mina små krukor till mina blommor. Men vår bäddmadrass hade dom inte heller, så vi skulle kolla på nätet på onsdag om den hade kommit in, och hade den det så skulle vi åka in på en gång och ta en. Så det var bara att åka hem igen.

Jennifer hade fika idag med klassen på kvällen, men det fick J ta för jag hade så fruktansvärt ont i ena äggstocken, så jag och My åkte hem till hons farmor och lämnade ett hyllplan och drack lite kaffe sen for vi hem igen.

Imorgon ser min dag ganska så tom ut.... hmmm vad ska jag göra då då??
ja ja det visa sig...

Inga kommentarer: