måndag 29 december 2008

Bio-Twilight

Imorse när jag gick av var det -10 grader ute, det var riktigt kallt ute så det var inte så jätte skönt att gå hem, men jag hade ju inga andra alternativ precis. Men när jag väl kom hem kröp jag ner i en skön säng och drog täcket över huvudet och somnade på en gång. blev väckt runt halv 2. sen for vi in till stan igen för att kolla efter en ny Tv. men det är inte lätt att välja bland dessa prylar. En försäljare säger en sak och en annan säger nå helt annat. Det är inte så konstigt att dom kan lura på människor en massa prylar. Hur som helst så åkte vi och handla lite innan vi åkte hem igen, jag åkte vidare för att hämta upp Alice och åkte tillbaka till stan för att gå på bio

Vi såg på TWILIGHT

Det var länge sen jag såg en sån bra film, den var helt otrolig, jag ville inte att den skulle ta slut. Helt underbar!! Jag hoppas att det kommer fler filmer av den, måste köpa böckerna oxå. Har läst överallt att dom också ska vara superbra!! Jag rekommenderar verkligen att titta på denna film alltså


















Inga kommentarer: