måndag 15 mars 2010

Efterklok

ja ibland är jag nog efterklok, jag har nämligen kommit på att om jag hade valt den lätta vägen så hade jag valt att tapetsera om väggarna i trappen och sen satt dit listerna, men jag valde att måla om istället efter att jag satt dit listerna, vilket har medfört färgskillnader nu fast det är samma färg. Så just nu känns det rätt hopplöst. Funderar på om det kanske går att tapetsera iaf, men då kanske inte kanten längst ner blir snygg... Så i slutänden så blir det väl att jag får kämpa med att smådutta färg överallt och försöka att inte måla över listen, och irritera mig på att det är färgskillnad.

På eftermiddagen gick jag över till Jenny och höll henne lite sällskap under tiden hon klippte Åke, han blev fin även fast jag tycker om när han har en massa hår på sina fina tassar :-D

Om någon timme är det dags att gå till jobbet, känns lite konstigt. Men det ska bli skönt att få börja arbeta igen.

over and out.

1 kommentar:

Jenny sa...

Nä inte bara sällskap. Du hjälpte mig oxå. Så de gick ju mycke snabbare nu. Tack :-D