söndag 7 mars 2010

Fucking Åmål

När jag vaknade imorse, undrade jag vart solen hade tagit vägen, det fanns ingen sol framme, men men...

Tog en promenix med Erika, gick en omväg ner till Åsby, tog en kaffe och gick samma väg tillbaka. Anledningen till att vi tog en omväg var för att det stod massa brandbilar på bergslagsvägen så vi var ju tvungna att gå o kolla vad som hade hänt. :-D

Var rätt så mör i fötterna när jag kom hem och skavsår hade jag fått på mina tår å.

My skulle på disco kalas idag, tog en fika under tiden hos Jenny. Efter vi hämtat barnen så var det dags för middag, Jimmy med familj kom över och vi åt kyckling mango med ris. Det var något nyaa som jag aldrig ätit förr, lite för starkt för mig men annars var det gott.

Nu sitter jag och tittar på Fucking Åmål, har aldrig sett den filmen. Fattar inte så mycket av den heller.

Johnny har möblerat om på övervåningen också. Blev rätt bra faktiskt.

Ja nu har jag inte så mycket mer att skriva om, det har helt enkelt varit en fullspäckad dag :-D

1 kommentar:

Grannen sa...

Va snällt att jag fått ett namn nu ;)