måndag 8 mars 2010

Löss...

jaha och så har Mysan fått löss, roligt värre! Åkte ner till apoteket idag och köpte lusmedel så nu är dom förhoppningsvis döda. Jag hatar verkligen löss, dom är små irriterande kryp som kliar.
Har haft en rejäl städdag idag, dels för att jag var sugen på det, hmm kan man vara sugen på att städa? och dels för att städa bort alla små lusar som kanske kunde ha legat på golvet eller i My´s säng eller i någon handduk. Har även tvättat My´s mössor och jacka.
Kollade Jennifer också när hon kom hem men hon hade inga.
Och så har jag rensat papper idag, har med andra ord varit aktiv :-D eller huslig kanske det kallas för :-D

Johnny åkte in till stan på eftermiddagen/kvällen, åkte då förbi bauhaus för att kolla vad räckeshållare kostade och en kostade 200:- Vad är det för pris egentligen? Nej sånna priser går jag inte med på.

Jag vill åka till IKEA i veckan, jag är så sugen på att åka dit,var så längesen jag var där.
Ska färga håret i veckan också hade jag tänkt.

over and out..

Inga kommentarer: