fredag 12 mars 2010

Glädjen är stor

Yes, när jag vaknade imorse så var jag nästan säker på att huvudvärken skulle vara kvar, så när jag satte mig upp i sängen så var jag beredd att huvudet skulle dunka... Men NEJ, det gjorde inte det!!! Dels så var jag jättepigg och sen var huvudvärken borta, Johnnys dunderkur igår hjälpte. Iof är ju mitt munsår kvar, men det går ju att gömma iaf. Så jag klev upp mig 7, klädde på mig och knallade över till Jenny för att ta Åke, som var SÅÅÅÅÅ glad över att någon kom :-D. Tog en vända med han så han fick göra sina behov. Så nu har jag och My ätit frukost, lekt lite med åke och strax ska vi åka till dagis. Sen ska jag och Åke åka en sväng till skogen så han får springa av sig lite.
Sen hoppas jag verkligen att huvudvärken inte kommer tillbaka.

Inga kommentarer: