tisdag 9 mars 2010

helt färdig

Vilket fint väder vi fått nu.. Idag på förmiddagen efter jag lämnat lusmia på dagis (hon har inga löss kvar) så gick jag till Stina, satt och pratade lite över en köpp kaffe, fortsatte samtalet ute när dante skulle sova. Vid lunch gick jag hem, käkade lite. Bibblan ringde, dom hade fått in boken sluta grubbla börja leva igen och Mia Törnbloms självkänsla nu cd. Så jag kastade i mig maten för att åka ner och hämta dom. Sen åkte jag vidare till jobbet eftersom vi hade p-möte idag. Efteråt åkte jag och hämtade barnen och sen var det dags för mat.

vid halv 7 åkte jag, Erika och Ramona till simhallen. Vi simmade 40 längder alltså 1 km. Riktigt jobbigt var det. Men samtidigt jätteskönt. Men jag känner nu att jag är helt slut.
Jag har ont i min vänstra axel, det går upp mot nacken, känns lite stelt och spänt, vet inte riktigt vad jag gjort, men jag trodde simningen skulle hjälpa men icke. Så nu får jag väl gå omkring och ha ont då.

Just nu ligger jag i soffan och kollar på Svenska hemmafruar, och den där Maria med sina toffsar, hon är ju för underbar :-D

Sen är det sov dags...

Inga kommentarer: