torsdag 11 mars 2010

urg..

Jag känner mig mer död än levande just nu, vaknade igår och hade ont i halva ansiktet..gick ner o kollade i spegeln, jag hade fått mun sår *suck* Det var år sen jag fick det. Sen kände jag mig konstig hela dagen igår, åkte in till Ikea med Erika, och när vi kom hem hade jag helst velat lägga mig soffan men var tvungen att åka ner till Hallsta bilcenter och lämna in bilen för att kolla felkoder på den. En timme senare var jag hemma igen med än så länge fungerande bil, och då la jag mig i soffan. Huvudet dunkade och jag var stel i axel och nacke. Var dödstrött också.
Kollade på Grey´s på kvällen, åkte sen till statoil och handlade mjölk och fil sen åkte jag hem och la mig. Somnade på en gång.

Idag vaknade jag med huvudvärk igen, stel i nacken ett ännu större munsår. Känner mig inte pigg överhuvetaget....*suck* jag har inte tid att bli sjuk nu, och jag vill inte bli sjuk nu heller.
Lika bra att hålla sig inne så man inte skrämmer någon med munsåret iaf :-D

Inga kommentarer: