söndag 14 mars 2010

Istölt

I lördags morse kom syster Marie hit på besök, dels för att träffa oss och dels för att det var istölt i ishallen. Vi gick dit till 12 och det var rätt häftigt att se, gick hem en snabbis för att stoppa nå i magen sen tillbaks igen för att se finalen på istölten. Jag som då inte är intresserad av hästar på det sättet, tyckte att detta var riktigt häftigt. Så om syrran kommer hit nästa år eller om någon annan vill följa med så kommer jag gå dit igen.
Sen på kvällen blev det lite skitprat och melodifestivalen och efter det återigen prat.

Syrran åkte på förmiddagen idag och vi åkte in till Erikslund efter lunch.
Sen har jag målat väggarna nu, och ser nu att det har blivit färgskillnad, men jag får se imorgon hur det ser ut annars får jag väl rolla hela väggen.

Spelade bingolotto med barnen nyss, det tyckte dom var riktigt roligt. Dom har precis gått och lagt sig och jag sitter här nu med Maries vin som hon lämna kvar och försöker tänka hur gott det är att dricka det, har tillochmed fruktsoda i men det hjälper inte så mycket. Men jag ska iaf få i mig det som finns i glaset. :-D

Det har varit en väldigt rolig helg iaf! :-D

Inga kommentarer: