tisdag 23 mars 2010

Vanliga dag...


Imorse klev jag upp kvart över sju, för då kom Åke som skulle spendera sin dag med mig och My, käkade lite frukost innan vi tog en morgon promenad i det snöblaskiga vädret. När vi kom hem kröp jag och Åke ner i soffan, jag läste och Åke sov. My spelade lite data. Klockan rann iväg och det blev dags för lite mat, lite mer promenad, lite bus, lite tvätt, lite disk. Ja allt det som ingår i det vardagliga livet helt enkelt. På eftermiddagen kom Jenny och hämtade Åke och som vanligt blev det tomt och tyst här efteråt. Men jag tog tag i dom vanliga sysslorna och väntade på att Johnny skulle komma hem.
vid sex kom Erika och plockade upp mig och Stina och vi tog en runda i simhallen tillsammans med en MASSA andra människor, det var ungefär som hela havet stormar i bassängen men det blev till slut en 1 km idag. Kändes skönt som bara den.

Nu sitter jag här och väntar på att Johnny ska komma ut ur duschen så vi kan boka stugan till semestern.

Ja det var allt jag hade att säga idag, imorgon ska jag måla vägg

hej svejs

Inga kommentarer: