fredag 12 mars 2010

Simning

Tänk vad mycket ett djur kan göra egentligen, efter att Åke gått hem så blev det så tomt här hemma igen, ingen som sprang framför benen på en, ingen som la sig på ens fötter när man stod upp.

Fick ett sug att baka bullar nu på eftermiddagen, så jag gjorde iordning degen och under tiden den jäste käkade vi pizza, sen ringde Erika och kollade om jag kunde simma tidigare och det kunde jag ju självklart eftersom att jag glömde bort bulldegen, men som tur är så har jag en underbar sambo som kavlade ut den och gjorde bullar. Goda blev dom också! Han är en riktig husmor ibland. :-D

Jag, Erika och Stina simmade nu på kvällen, det blev 1 km idag igen, det kändes skönt som bara den. Men denna gång tog det ganska mycket på nacken, så just nu känner jag mig ganska så mör i nacken.

Har precis kollat på Jalla Jalla, en ganska så underhållande film..

Imorgon är det lördag, då kommer min syster hit från El Stockholmo. Det ska bli sköj!

Inga kommentarer: